Strona główna logo
logo

NASZE DODATKOWE ATUTY

 

Doświadczenie

 

Administrujemy lub zarządzamy na 28 osiedlach na terenie Warszawy, Ząbek i okolic, w tym na nieruchomościach o powierzchniach powyżej 30 tys m2.

 

Indywidualne, nie rutynowe podejście do Klienta

 

Działamy zgodnie z zasadą, że to my dostosowujemy się do potrzeb i oczekiwań naszych Klientów, a nie odwrotnie.

        

W oparciu o inicjatywę Mieszkańców i własne pomysły proponujemy rozwiązania wykraczające poza standardowe zarządzanie, wychodzące naprzeciw potrzebom danej Wspólnoty Mieszkaniowej.

 

Oparcie się na nowoczesnych technologiach

 

Wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie w zakresie nowoczesnych technologii elektronicznych i teleinformatycznych, staramy się przedstawiać rozwiązania usprawniające życie i funkcjonowanie na osiedlu.

 

System Zarządzania Jakością ISO-9001 i ISO-13485

 

Firma jest na etapie wdrożenia powyższych systemów. Ich certyfikacja nastąpi w br.

 

Doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy unijnych

 

Firma korzysta z systemów komputerowych i teleinformatycznych zakupionych przy udziale środków UE z programu PHARE2003 Fundusz Dotacji Inwestycyjnych UMOWA WSPARCIA 2003/004-379/05.04/06/0050

 

Firma wdraża Systemy Zarządzania Jakością ISO-9001 i ISO-13485 przy udziale środków UE z programu SPO-WKP Wzrost Konkurencyjności MiŚP UMOWA WSPARCIA SPOWKP/2.1/4/14/1076

 

Maksymalna przejrzystość zarządzania

 

Jesteśmy gotowi wdrożyć internetowy system nadzoru nad zarządzaniem, gdzie każdy właściciel lokalu będzie miał bieżący wgląd we wszystkie dokumenty przetargowe, zlecenia, faktury, protokoły odbiorów i inne (np. notatki ze spotkań czy zgłaszanych przez siebie interwencji). Dodatkowo właściciel będzie miał dostęp do swoich rozliczeń, dokonanych wpłat i ewentualnej wysokości zaległości. Więcej w zakładce Portal

 

Doskonała znajomość lokalnej problematyki

 

Kilkunastoletnie doświadczenie w pracy na płaszczyźnie samorządowej oraz ogromna wiedza na temat problemów lokalnej społeczności pozwalają nam skuteczniej od innych rozwiązywać problemy mieszkańców osiedli, szczególnie te powstałe w relacjach z władzami miasta i powiatu.

 

Bezpośredni kontakt z administratorem

 

Nasi pracownicy regularnie pełnią dyżury na osiedlu. Są także dostępni za pośrednictwem internetu. Terminy dyżurów będą uzgodnione z Zarządem Wspólnoty.

 

Obowiązkiem administratora będzie prowadzenie rejestru wszystkich zgłoszeń i awarii z precyzyjnymi adnotacjami o dacie i godzinie: przyjęcia zgłoszenia, zainicjowania działań naprawczych oraz zakończenia tych działań. W okresowych sprawozdaniach informacje te będziemy przekazywać Zarządowi Wspólnoty.

 

Codziennym obowiązkiem administratora będzie również bieżąca ocena stanu nieruchomości.

 

Korzystna stawka za administrowanie

 

Ze względu na zakres i profesjonalizm oferowanych usług nasza oferta z pewnością zostanie uznana przez Państwa za atrakcyjną również pod względem ceny.